söndag 24 mars 2013

Påskmarknaden

Nu är påskmarknaden slut och även jag är helt slut! Vilken härlig dag! Soligt och fint ute och trevligt folk. Jag stod visserligen inomhus men vårvädret smög sig ändå in. Ugglorna sålde som smör i solsken och det enda jag kan ångra är att jag inte hade fler.

Det här var ju min tredje marknad och jag börjar se ett mönster. Jag är bland de första på plats, den som in i det sista flyttar runt saker på bordet utan att bli helt nöjd och en av dem som är sist ut. Det går med andra ord inte fort för mig att ställa i ordning och inte heller att packa ihop. Men samtidigt är det på slutet man hinner prata med de andra utställarna och det hör ju en marknad till även det. Inför nästa tillfälle tror jag ändå att jag ska ha någon mer planerad ordning och kanske redan hemma bestämma hur jag ska ställa alla grejer så jag inte behöver stå och svettas in i det sista! Nu ska jag äta en god middag och sedan landa i soffan!

Två av de populära ugglorna.
Elefanter och stickfodral.
Mina stickfodral var även de populära.
Och så klart, mina knappar!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar