tisdag 10 december 2013

En riktigt lyckad helg!

Nu börjar jag känna mig utvilad efter helgens julmarknad. Det tar på krafterna att stå ute i kylan två dagar i sträck. Det var, precis som förra året, riktigt trevligt! Marknadsbesökarna var glada och trevliga och snön skapade en mysig julkänsla. Marknades storsäljare för mig var uggleljuslyktorna. Jag sålde nästan slut på alla! Endast två blev kvar. 

Men ingen rast och ingen ro riktigt än. Sista veckorna fram till jul ligger jag kvar på högsta växel. Beställningar ska göras klara och skickas iväg till sina nya hem. Sen kan jag pusta ut lite över julhelgen. Snart kommer också en ny blogg. Jag kommer då att länka till den nya adressen i den här bloggen så kan alla hitta rätt.



3 kommentarer:

  1. Vad kul! Jag har inte hunnit gå på någon av marknaderna du varit på. Min fina keramikmugg gick sönder - har du några på lager?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hejhej! Jo, jag har några på lager. De finns på foton i de senaste inläggen. Ljust gröna och mörkt lilla med blomma och utan handtag samt de större ljust gröna temuggarna med handtag. Sedan går det alltid att komma med önskemål på design. ;)

      Radera
    2. Jo, och så finns de mindre muggarna med handtag, glaserade i den ljust gröna glasyrer. Men titta på bilderna i de senaste inläggen eller kom med egna önskemål.

      Radera