tisdag 30 oktober 2012

Ögongodis

Knappdille! Men de är så roliga och enkla att göra. Om jag gör ett helt gäng vid ett tillfälle så är det så smidigt att allteftersom glasera en sju-tio stycken och fylla ut ugnen med. Nytt är hjärtebroscherna som är gjorda med hjälp av en form som jag tillverkat utifrån en stämpel. Jag har även tänkt prova att använda dem som hängsmycke men kanske är de för lätta och lite stora.


Grönt är skönt.
"Jag ser det snöar, jag ser det snöar, det var väl roligt hurra!"
Hjärtebroscher. (Den röda färgen ser helt galet röd ut på bilden. Den är inte fullt så knallig i verkligheten.)
Kanske kan de bli fina hängen? Vi får se.



2 kommentarer:

  1. Var kan man köpa din fina keramik?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej!
      Vad kul att du tycker om min keramik! :)Ett mindre urval av mina knappar finns att köpa på limmo-design:
      http://www.limmo-design.se/tillbehor/knappar/142

      Just nu ligger dock produktionen på hobbynivå och finns inte att köpa -tyvärr. Jag jobbar dock mot att det ska vara möjligt inom en snar framtid.
      Men är det något som faller alldeles extra i smaken kan man alltid meddela det här så ser jag vad som går att göra. :)
      /Märta

      Radera